måndag 23 oktober 2017

Saker jag tänkt:

  • men VAFAAAN hösten, vägen är frusen klockan halv fem då jag går hem? HUR är detta okej? Låt en människa leva utan mössa i en vecka till, tack.
  • Jag älskar rostat bröd. Ä-L-S-K-A-R. Så jääävla gott. Och påmacken är också bae. Ska gå och rosta ett tredje strax ...
  • Jaha men kul August. EN nominerad ungdomsbok. Som var megatråkigt obvious. Kul. Ni har inte tänkt på att bilderböcker och ungdomsböcker och fackböcker osv är lite olika va'? Det har aldrig slagit er? Men jahaaaa.
  • Hur fungerar det att bli vänner, egentligen? Man bara blir, va'? Men när vet man att man är lite bättre vänner? Hur ska man veta det? När vet man att man inte är konstig då man föreslår något, hur ska man veta om man är på samma nivå? Hur kan man vara närmare vän med vissa än med andra trots att man inte är lika bra vänner liksom uttalat sett? Så himla komplicerat sådant där. Men har det egentligen någon skillnad, då?
  • Jag kommer aldrig komma på en perfekt hallowendräkt vad ska jag GÖÖÖRA.
  • Och inte hitta en Gamlas dans-klänning heller för den delen.
  • Och inte få frissa. Tack för att jag är jag.
  • Kan jag sluta vara så negativ?
  • Okej - kul grejer nu då! Okej en sak: Shannara Chronicles har börjat!!!! Dock egentligen ej bra som om jag inte hade mycket att se på som det var liksom.
  • Läser så himla lite just nu men det känns tråkigt.
  • Steg upp genast efter min väckning idag! Känns mycket bra och konstigt. Kommer högst antagligen ej upprepa imorgon pga väckning en timme tidigare.
  • MEN! Imorgon har vi teater två första timmarna vilket 100% är de två bästa timmarna på veckan typ.
  • Håller på att planera en Halloweenfest och det är SÅ KUL. Så glad över alla andra som också vill planera.
  • Scream är som Pretty Little Liars men blodigare.
  • Måste läsa psykka måste läsa psykka ORKAR EJ LÄSA PSYKKA. Minns inget av psykkakursen. Eh.
  • Jag vill ha filamjukisar! Nuuuu helst.
  • Är så glad beställde en bok idag. Dock ifrågasättbart (är det ett ord?) om det var smart om en tänker på hur mycket *lite* jag läser just nu.
Hejdå ska rosta mitt bröd. Och kanske läsa psykka om jag känner mig duktig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar