fredag 2 mars 2018

7 grejer jag drömmer om

  • Nice. Kommer aldrig glömma de där dagarna, med värmen och maten och framförallt: lugnet. Det var bara staden och vi och allt var roligt ingenting stressigt. Varför kan inte livet alltid vara så?
  • den här jacken från weekday. Och de här jeansen. Älskar grönt. Älskar päls. ÄLSKAR jeans. Vill också ha en rosa manchesterjacka och en fejkskinnjacka och någon somrig klänning varför är jag ej rik.
  • att ha tid för läsning igen. Har på sistone börjat sakna läsningen alltmer igen, den där hungriga, fascinerade, tidsstannande läsningen som fanns förut. Nu har jag inte läst ut en bok på fyra månader. Innan det läste jag minst fem i månaden. Vad har hänt? (Tvåan på gymnasiet that's what.) Men idag fick jag hem en ny bok jag beställde för att jag ville och för att den passade till engelskan så den måste jag ju läsa nu. Och det är en Marissa Meyer-bok, ÅH ÄR SÅ PEPP. Och den är så snygg och tjock! Hoppas den ger upphov till beroende.
  • sommaren. Okej, gör antagligen de flesta just nu. Men alltså: längtar så efter klänningar och snickarshorts och sneakers HATAR vinterkläder just nu UGH. Ändå vill jag inte att vintern ska ta slut riktigt än har inte hunnit skrinna och skida tillräckligt.
  • att se alla oscarnominerade filmer innan galan natten till måndag. Verkligen drömmer, för det kommer ju ej hända. Hoppas hinna se typ en! Imorron. En som redan kommit ut så att den går att hyra och så.
  • att klara Tentacle Hydra i Stranger Things-spelet. Varit fast på den i typ tre dagar nu är så dålig fattar ej VARFÖR.
  • att ha noll böcker på hälft. Eller okej max en. Som det ser ut nu? Har typ fem. Ojdå.
Okej vad håller jag på med kan jag sluta prokrastinera i form av nödvändiga *not* inlägg och gå och lägga mig någon gång?

Klockan är 23:23 just nu. Heh kul.

Pusshej.

1 kommentar:

  1. vill också jättegärna ha sommar och åka till frankrike. vill dricka glassdrinkar och ha kjol på mig. men istället var det -10 inatt och jag har två tjocktröjor på mig.

    SvaraRadera