lördag 24 november 2018

22112018

Jag hatar min kamera </3

Måste spara till en ny.

Men jag har fotat igen! Vi gav Emma _en dag på stan_ med middag och secondhand och museum i födelsedagspresent och i torsdags var det dags! Så nu får ni lite suddiga bilder där kontrasten dragits upp alldeles för mycket.
 Tomma vinglas för vi är fattiga studernade </3 å alkohol är dåligt, också det såklart.
Restaurangen vi åt på var ärligt talat bara sådär, hade hört så mycket bra om den så det var tråkigt :( Men ändå cool mat! Och mysig inredning.

Amos Rex var förresten muséet vi gick på, det var faktiskt najs! Gillade verligen utställningen de har just nu gå om du har möjlighet!

<3

Jag såg en av Netflix nya julfilmer idag. The Christmas Chronicles heter den. Den var mysig, väldigt klassisk men så fint gjord! Mysig fredagsunderhållning ändå.

I övrigt är det provvecka just nu. Men jag har bara tre. Måste dock skriva lite uppsatser och göra andra inlämningar med så är så stressad inför mitt veckoslut. Så onödig att stressa i förväg ändå, men vad ska en göra? Hade det nog lite för roligt förra veckoslutet så gjorde _NOLL_ och det straffar sig ju nu. :-)) Vill hinna läsa mina böcker och det gör jag väl egentligen men jag har inte ro att bara göra en sak åt gången? Ser jag på Netflix kan jag samtidigt läsa bloggar eller räkna matematik eller bara ... äh jag vet inte är nog bara lat.

Men är så utmattad, hela tiden. Vet inte vad jag ska göra för har inte motivation för någonting. Alls. Vill mest ge upp. Hur ska jag ens komma in på utbildingen jag vill komma in på? Hur ska jag klara det? Kan jag egentligen något överhuvudtaget? Vem försöker jag lura? Lite _vem tror jag jag är_ över allt jag tänker just nu men så är det väl ibland. Det går nog över. Så har jag väl ångestat lite över förra lördagen så det har nog påverkat mitt mående till viss del. Äh, men vad kan en göra liksom? Det som hänt har hänt osv. Och inget farligt hände ju.

Ska verkligen försöka komma ikapp med skolan imorgon. Det hade nog kännats skönt, då behöver jag inte tänka på det längre liksom. På onsdag - eller torsdag kanske? - byter det period så det blir nya kurser. Sista perioden under min gymnasietid. Wtf. Har mest repetitionskurser, så det är rätt skönt. Och sen är det nästan över, fyfan.

Pusshej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar