fredag 30 november 2018

Klockan 00:27

Jag vet inte varför jag fortfarande är vaken. Jag borde verkligen inte vara det jag kommer vara på helspänn hela morgondagen vi ska laga julgodis inför en marknad, jag, Emma och Olivia.

Eller okej jag vet ju varför jag är vaken jag hittade en gammal novell jag skrivit och försökte tvinga min lillebror att läsa den för han borde verkligen läsa den. Och den är ju kort. + jag är ändå rätt stolt över den? Känns så fånigt att vara stolt över något en själv hittat på men jag är det faktiskt. Jag skrev den för två år sedan och jag gillar den fortfarande. Karaktären är så rolig! Så många smarta grejer hon skriver liksom. *okej men GUD Elvira RÄCKER med skryt nu SERIÖST*

Jaja. Mares släppte nytt i natt så det var tydligen rätt smart att vara vaken nu hör jag den först. Sjutton heter den och som förväntat är den fantastisk Mares är bäst.

+ SÅ SNYGGT omslag!!!!!!!

Okej jag vet inte vad jag håller på med. Är så vilsen med allt vad jag känner men kan liksom inte förstå mig på det där virrvarret tillräckligt bra för att lägga ord på det????? Ähh. Och vågar typ inte. Men sen ibland känner jag mig som en sten som helt saknar känslor jag menar känner typ ingenting då folk torteras i American Horror Story??? Okej sådant ska en kanske inte skriva. Alternativ är det alldeles normalt.

Någon dag ska jag börja gå igenom 2018. Vad har hänt liksom? Så mycket känner jag. Har ändå varit ett rätt fint år, tror jag, till stor del.

Nu måste jag faktiskt försöka sova ska bara lyssna på Sjutton en sista gång.

Pusshej. (& godnatt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar