fredag 12 augusti 2016

Ett hej/Hei

t-shirt - weekday | culottes - drdenim | necklace - kalevala jewellery | sneakers - adidas | hoodie - cubus

Mitt namn är Elvira. Jag är 16 år, gymnasiestuderande och finlandssvensk. Idag tänkte jag starta en blogg! Min andra. Eller andra som räknas.

Jag har en till, en där jag skriver om böcker. Besök den gärna här! Men nu tänkte jag testa på något nytt, se vad det blir av det. Jag har nämligen, förutom för böcker, ett stort intresse för kläder. Min dröm är att en dag jobba inom mode och att skriva en blogg om det kändes som en bra start. Här kommer jag alltså lägga upp bilder på outfits, skriva om modetrender/grejer jag fastnat för, kanske tipsa om recept/böcker/filmer/musik och ... vad som nu råkar falla mig in!

Det här är alltså inte bara en modeblogg om trender etc. Mer om kläder jag råkat gilla och andra saker jag vill skriva om! Vi får se lite hur det blir, vet inte själv ens än ju.

Outfiten ovan hade jag på mig igår, andra dagen i gymnasiet. Jag går gymnasiet i samma byggnad som jag gick högstadiet i, så dittills hade det inte kännats särskilt annorlunda. Nu har jag varit där i tre dagar och så småningom börjar det byggas en klass av det lösa pack som valde samma gymnasium. En kan liksom sätta sig med lite vem som helst från ens klass utan att det blir alltför konstigt, vilket är fint. Dagarna är dock mycket längre än innan och det är ju lite jobbigt, får se hur jag kommer orka ... Samtidigt är det skönt med rutiner och hela dagar!

Tillbaka till kläderna. Jag ÄLSKAR dessa byxor. De är i sjuuuuhuukt skönt material och är så himla snygga. Lite skrynkliga här, men vem bryr sig? Älskar verkligen den här jeansmodellen! T-shirten är också väldigt skön, gillar speciellt den höga urringningen. Och färgen! På tal om mörkblått så heter ju bloggen så. Någon som kan gissa varför?

Hoodien är också väldigt mysig - dragkeden har dock en lite vass kant däruppe som skaver på hakan? Ej kul. Sockorna hade jag för att det var kallt på morgonen och byxorna är ju inte superlånga. ;-D Fast ... det var ändå inte så kallt som jag trott. Men megaskönt med sockor för det! Och intressant detalj haha.

Nu ska jag sluta så att det här inte blir alldeles för långt. Tills vi hörs - ha det superbra!

Nimeni on Elvira. Olen suomenruotsalainen, 16-vuotias lukiolainen. Tänään aion aloittaa blogia! Minun toinen. Tai toinen joka lasketaan ...

Toinen blogini kertoo kirjoista. En kirjoita sitä suomeksi mutta voitte mennä kurkkaamaan tästä! Mutta nyt aion kokeilla jotain uutta, ja katsoa mitä siitä tulee. Minä nimittäin rakastan vaatteita. Unelmani on jonain päivänä työskennellä muodin parissa ja kirjoittaa blogia siitä tuntui hyvältä alulta. Tänne tulen siis laittamaan kuvia kivoista vaatteista, kirjoittaa muotitrendeistä/asioista josta pidän, ehkä jaata vinkkejä resepteistä, elokuvista, kirjoista, musiikista ym ... mitä nyt sattuu tulemaan mieleen!

Tämä siis ei ainoastaan ole muotiblogi trendeistä jne. Enemmän vaatteista joista satun pitämään ja muista jutuista joista haluan kirjoittaa! Saadaan nähdä vähän miten menee, en ole varma konseptista itsekään vielä.

Yllä olevat kuvat näyttävät vaatteeni minun toisena päivänä lukiolaisena. Käyn lukiota samassa rakennuksessa jossa kävin yläkoulua, joten tähän asti ei ole ehtinyt olemaan niin erilaista siitä. Onhan minulla paljon samoja opettajia, samat huoneet, on paljon samoja ihmisiä jne. Hiljaittain alkaa rakentua luokka siitä löysästä porukasta joka valitsi saman lukion. Kaikki vaikuttavat avoimemmilta kuin ysiluokalla ja voi istahtaa puhumaan melkein kenelle vaan ilman että se on kovin kummallista. Siitä minä pidän. Kyllä tämä tästä.

Mutta päivät ovat pitkiä. Saa nähdä miten minä kaikeista kursseista pärjään ... samaan aikaan on kiva olla rutiineja taas!

Takaisin vaatteisiin. RAKASTAN näitä housuja. Ne ovat tehty ihanan mukavasta materiaalista ja malli on niin tyylikäs! Vähän ryppyisiä tässä, mutta kuka välittää? Rakastan todella tätä farkkumallia! Teepaita on myös hyvin mukava, pidän erittäin korkeasta kauluksesta. Ja väri! Tummansinisestä puheen ollen ... kuka voi ratkota miksi blogin nimi on juuri se väri?

Huppari on myös hyvin mukava - vetoketjulla vain on aika terävä reuna ylhäällä joka raapii leukaa? Ei ole hauskaa. Villasukat minulla oli sillä aamulla oli aika viileää eikä housut ole kovin pitkät. ;-D Mutta ... ei lopuksi ollut niin kylmää kuin luulin. Pidin silti sukat päällä, sillä ne ovat niin pehmoiset! Ja vähän erilaisempi yksityiskohta, eikö?

Anteeksi jos teksti on täynnä virheitä - olen hyvin ruosteinen suomen kielen kirjoittamisessa. Mutta nyt minu pitää lopettaa, jotta tästä ei tule ylipitkää jankutusta. Kunnes kuullaan taas - pitäkää hauskaa ja älkää stressatko liikaa koulunalusta!

Tack till min lillasyster Olivia som klickade bilderna!/Kiitos pikkusiskolle Olivialle kuvien napsauttamisesta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar