tisdag 20 september 2016

Things I Like/20092016

Håller på att drunkna i läxor just nu. Provveckan börjar på fredag med matteprov som jag ska skrivas med fakkin vänster. Vet ej hur det ska lyckas. Annarsdå? Såg andra Sagan om ringen-filmen igår och är lite kär i Orlando Bloom nu. Kommer förhoppningsvis läsa ut Glassvärdet den här veckan - som jag hållit på med i typ hundra år. Ska också delta i bliggstafett om bok jag inte ens påbörjat än på tisdag ... så ja. Får se hur det går med allt.

Men! Nu tänkte jag share:a lite grejs igen.
Först ut är monkis nya kampanj. Älskar älskar älskar. Kolla in om du ej gjort än!!!

Andra grejen är denna gudomliga sak. Snälla ge mig. Så otroligt snygg!!z,l!

Här finns annan ögongodisgrej. Yes pliiizz.

Godnatt bejbz.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar