lördag 8 oktober 2016

Things I Like/08102016


Tjo! Nu bjuder jag än en gång på ett collage av dregelvänliga saker. Seriöst - VARFÖR är jag inte rik? På Hail Satin-jackan kan en få sitt namn broderat också, bara för att det ska göra lite extra ont i hjärtat.

Annars så kan ni även kolla videon till Zara Larssons Ain't my fault, bara för att se på lite mer snygga kläder en inte har råd med.

Den uppmärksamme läsaren kanske också märkte att det saknades finsk översättning på föregående inlägget. Helt ärligt så var det int ett aktivt beslut utan jag glömde bara. Ärligt så är det ju mer för att jag ska förbättra min finska och mindre för att någon som pratar finska läser ... så jag tror jag skiteri det. Tills vidare. Använder mig nämligen av en himla massa uttryck jag inte vet hur jag ska översätta så det blir jättesvårt så nu får det faktiskt vara. Får se om jag tar tag i det någon annan gång.

Puss!

1 kommentar: