lördag 11 mars 2017

Things I Like/10032017

Dör lite så snygg denna kollektion är. Vill ha cirka allting. + PLATSEN!?! Vill skapa något som detta en dag.
Källa
Vem har INTE lyssnat sönder det här albumet? Okej jag har faktiskt inte det ändå. Inte alla. Men ett antal av sångerna har jag nog ändå hört x antal gånger, däribland denna.^^<33
Och Lorde har också släppt nytt iih! + kommer med nytt helt album i juni SÅ pepp!!! Snygg video och catchig sång och that voice.
Källa
Buffy the Vampire Slayer fyllde tydligen tjugo år precis idag! Och jag är på avsnitt elva av säsong ett. Passande ändå att jag började kolla precis nu ju! Gillar hittils - Buffy är skitcool och så även Willow. Cordelia är härligt jobbig och Angel jobbigt snygg. Xander är mest rolig och Giles så himla snäll och typ oskyldig. Älskar hur groteskt allting faktiskt ser ut och hur dramatisk musiken är + att en ofta tror sig ha lösningen inom räckhåll men så är det något helt annat som är svaret! Ibland dör folk dock lite väl *rycker på axlarna*-igt, men så får de väll vara på tv ibland.
Detta är <333. DOCK kan en ju verkligen undra VAR I HELA VÄRLDEN SÄSONG FYRA HÅLLER HUS.
Floras bild

Floras inlägg om hennes och Isaks USA-resa. Så himla fina dör en smula.

Nu är klockan 00:08 så Buffy fyller inte tjugo mer. Och det är egentligen den elfte i tredje. Men det tänker jag skita i - godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar