onsdag 26 april 2017

Hur jag vill klä mig i vår/sommar


Såhär!!! Alltså gillar inte mina kläder just nu alls. Förstår inte vad det beror på för jag brukade göra det men nu känns det som att ingenting passar med någonting och allting är för litet typ. Vet heller inte vad jag borde göra för att hitta tillbaka? Har lite lust att bara sälja allt och starta från scratch men vet heller inte hur jag ska göra det ..?

Men alltså:
  • vitt vitt vitt
  • en hel del denim - vill ha en snygg kjol + höga shorts + hängselklänning
  • ränder, linne, sköna material
  • behöver en svart lackkjol
  • röööött!!!
  • boxiga t-shirt-skjortor
  • behöver också en skepparhatt
  • och en tenniskjol
  • och vita t-shirtar med hög urringning men ej polo - hittar inte detta typ någonstans men BEHÖVER?!?
  • en högmidjad bikini vill jag också ha för den jag hade har blivit liten
  • ja och en flufftröja a la clueless
  • och sandaler av något slag!
Rätt mycket ändå. Men tänker att det kanske löser sig redan efter någon kjol och skjorta? + kepparmössa. Måste också verkligen gå igenom det jag har och kolla hur det sulle funka bra. Ja och broderade jeans vill jag också ha men det glömde jag ta med en bild på.

Och jag som sa att det där Hollister-setet i Nice skulle vara sista jag shoppar på ett bra tag ..!

Alla bildkällor finns här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar