tisdag 25 april 2017

Lista om veckan som började igår

Jag vet att det är tisdag men hittade denna lista *igen* hos Chrissy idag och kände att det vore kul att fylla i så det ska jag nu göra! Woo.
Veckans planer: gå på kak-kalas på lördag, sista jumppan för säsongen på torsdag och fredag, prov på torsdag, göra en Ge-presentation. Läsa. Typ inte mycket mer än så?

Veckans tv-serie: SKAM - SOM jag älskar Yousef och Sana!!! +så fint att följa på hemsidan errydayy.

Veckans läsning: Uppstigningens brunn my love. Och Harjunpää ja rautahuone blää.

Veckans skrivande: en text om Nice ska jag definitivt försöka få ur mig den här veckan. (För skolan.) Annars tänkte jag försöka skriva ett gäng recensioner!

Veckans pepp: att jag upptäckte att Noel Flike haft en podd med sin bästis Ludwig Kronstrand i en månad nu!!! VAAAH!!???!!?? Är så glad över detta. Upptäckte idag och har lyssnat tre av fyra avsnitt nu. Älskar dem. (Den heter Noel & Ludwig - riddarna med brustna hjärtan)

Veckans depp: alltså finskaboken faktiskt. Vill läsa den så lite så lite sååå. Och att skotern verkar vägra starta ... :'(((( Och att mina nya hörlurar gått sönder ...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar