lördag 29 april 2017

You took my breath away vill ändå aldrig andas ut

Vet inte hur många gånger jag lyssnat igenom det nu? Fem kanske?

ÄLSKAR det här albumet. Så mycket. Jag menar - en känner så mycket när en lyssnar för de känner så mycket och det känns så himla ärligt och är så snyggt och varenda låt är en egen berättelse.
Känner också såhär: även om orden och melodierna är rätt _tuffa_ känns orden ändå så sköra, fina, bräckliga. Ärliga, ja. En vill typ gråta och äga världen på samma gång när en lyssnar? Älskar också att det finns så många referenser till popkultur! Älskar speciellt mycket slutet på Damn. <333 Måste få se dem live i mitt liv.

Älskar mindre mycket att det bara är nio låtar. Jag vill ha tjugo! Men äh det är ju ändå mycket mer än vi fått förut så är ju egentligen i himmelriket redan.

Gillar mest: Damn, Gift, Channel Orange, Sex, Mandy Moore och Hjärtslag. Hahaha dvs egentligen alla är ju bara tre jag inte tog med lol och de gillar jag ju också mycket såklart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar