torsdag 4 maj 2017

Sustainable simkläder!!

Hallå KOLLA!!!

1. Skitsnygga

2. Sustainable. + gjort från recycled waste (vilket ju egentligen låter lite äckligt men whatevs) Okej ej 100% säker på vad det betyder egentligen men antar återanvändbara? Eller nedbrytbara? Aja på något vis bra för miljön åtminstone. Woohoo kul ju!

Då vet jag varifrån jag ska shoppa bikini i sommar då.

Dessa gillar jag mest:
Latitude swim top & Latitude highwaist | Day swimsuit | Atlantis swim top & Atlantid swim bottoms
Ettan är som något himla godis! SÅ fin! Så fin färg och modell och hödmidjad åh.

Behöver en röd simdräkt i mitt liv. Är det denna? Så drömmigt till brunbränt hy ju. Och bossigt och snyggt och MÅSTE HA.

Och den tredje ... gula ... rätt sportig, men så snygg färg och modell och ser så fin ut på bilderna! Vill också ha den ju. VARFÖR använder jag badkläder så sällan?!?

OBS är ej sponsrad *I wish* bara snäll som tipsar er om amaze saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar