lördag 5 augusti 2017

Snickarshorts

Först: alltså tomma lekparker är så himla, jag vet inte?, skumma, lite sorgliga? Tänker att en tom lekplats kunde vara en perfekt första scen i en bok, för att sätta känslan liksom - en plats där skrattet plötsligt bara slutat, och plastleksakerna lämnats åt sitt öde.

Lekparkerna är ju barnens paradis - det blir en sån paradox, antingen eller liksom. Blir typ helt fascinerad.
Aja, får väll skriva en sommarskräckis som börjar på en lekplats någon gång då. Nu befann jag mig dock ej där för att finna inspiration - utan för att fota dagens kläder! eller gårdagens blir det. ÄLSKAR'OM. Känner mig som en mix av Cordelia Chase och Joey Potter = purrfektion pga deras kläder är väldigt goals.

T-shirten har seriöst världens mest perfekta citrongula färg och shortsen har jag längtat efter i hundra år. Fyndade bägge på sommarrean! T-shirten hos H&M och snickarshortsen hos Carlings (Lee). Hoopsen är från Glitter och jackan Dr Denim från förra året.
Läste i Demi att double denim is coming for us i höst. Ifrågasätter dock hur mycket det är en trend? Rockar det liksom konstant pga jeansjackor är laif.

1 kommentar:

  1. Snygggt!! Jag har aldrig gillat jeansrockar på mig själv men jag fick idag en gammal av min mommo, som är så bekväm och nu blev jag inspirerad att använda den hehe<333

    SvaraRadera