torsdag 3 augusti 2017

3

STÄLLET DÄ JAG BOR
Instagrams jag gillar:


Ätbara saker jag är sugen på prick nu:

  • moussaka
  • lime
  • svamplasagne pga alla restauranger verkar servera detta just nu? What. Behöver i mitt liv.

Serier jag ser på:

  • Game of Thrones
  • Buffy the Vampire Slayer
  • Girls

Böcker jag vill läsa:

  • Den hemliga historien av Donna Tartt
  • Innan helgen är över av kerstin L Hahn
  • Midnattsstjärnan av Marie Lu

Skivor jag älskar:

  • Hov1 med Hov1
  • Den första är alltid gratis med Veronica Maggio (återupptäckte häromdagen! ÄLSKAR.)
  • Blurryface med twenty one pilots

Saker jag längtar till:

  • att skolan börjar
  • kompisars födelsedagar i höst
  • Tammerfors i nästa vecka

Sidor jag älskar:


Sminkprodukter jag crave:ar:

  • ett transparent, mattande puder
  • ett lilagråbrunt läppstift à la Sana
  • Subculture-paletten av ABH pga perfekta färger MEN har hört att den ej är lika bra som sin föregångare!?!
Senaste filmerna jag såg:
  • Blair Witch Project - 6.5/10, förväntade mig så mycket mer men tycker ändå den är skickligt gjord med så få medel.
  • Cars 3 - 7/10, inte lika rolig som föregångarna och mycket mera racing än liksom handling men mysigt att återse dem och okej grät lite.
  • halva Friends with benefits får se om jag fortsätter den var rätt kul att slötitta hittills.

Klädesplagg jag saknar i min garderob:

  • en skepparmössa. BEHÖVER. SÅ snyggt.
  • ett par slappa men snygga byxor
  • en snygg, svart/röd kjol
  • en vit, lite hålig tröja
  • en grå myskofta (är medveten om att detta är fem men kan ej välja bort något sorri måste ju ha det ute i cyberspace ifall någon har lust att ge mig det)
Okej det var allt jag kände för att skriva idag. Borde egentligen skämmas för att jag räknar upp fem plagg jag vill ha då jag spenderat way too much money på just kläder under typ senaste veckan menmen. Sån är jag. Har köpt MINA DRÖMMARS jacka exempelvis lovar visa snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar