söndag 29 januari 2017

29012017

Jag hade ju tänkt skriva ett inlägg/vecka här i år! Så nu måste jag ju verkligen försöka göra det då ...

Idag var jag på bio och såg La La Land. Detta tyckte jag:
  • älskar musiken, hade dock supergärna fått sjungats ÄNNU MEEER. Men, som sagt, fantastisk musik.
  • älskar estetiken! Så sjukligt snygg film alltså verkligen. Hade fått för mig att den skulle ta plats på typ 1950-tal men det var ju fel, gillade hursom megamycket att det faktiskt var nutid och ändå så himla 50-talsromantiskt och snyggt alltihop! Alla hade kläder i primärfärger eller grönt Los Angeles var såååå himla snyggt och ALLA SKYLTAR AAAH MITT YTLIGA HJÄRTA.
  • Ryan Gosling + Emma Stone = bästa filmparet typ någonsin seriöst!!? ÄLSKAR DEM. Plus så snygga.
  • Och deras röster!!!!!!!! Passar så bra som musikalskådespelare dessa två.
  • Vissa av de lite mer överdivna/specialeffect-scenerna hade jag klarat mig utan, men det såg ändå inte för fejkkat ut utan mer rätt fint så det var ju bra. Hela himla filmen är ju ett fakking konstverk vad gäller hur det ser ut.
  • Och annars också.
  • Slutet tog död på mig säger inte mer.
Och igår firade jag och Taija att vi blivit sjutton hos mig med våra vänner! Det var fint, lite stelt då vissa kom från olika kompisgäng sådär men god mat och kul lekar och gillar alla som var där så är nöjd med kvällen definitivt! <33 :-)

Annars har jag läst om deep web denna vecka. SÅ COOL sak blir helt virrig och hänförd och så himla nyfiken. Vet inte om jag vågar dock ... så sjuka saker där verkar finnas dock!!? Och coola. Och hemliga. Aaaah internet är en så konstig plats.

Annars då? Har lite ångest inför vad jag ska göra efter gymnasiet. har ju drömmar men TÄNK OM DET INTE GÅR. Plus vill så mycket. Ni vet säkert, såntdär en tänker på när en plötsligt är aderton om ett år.

Så har jag dragit jumppa för lågisbarn och älskar det verkligen de är så glada och vill ju alla vara med och JAG blir så glad av det. Älskar dem.

Annars så börjar provveckan i övermorgon vilket inte känns superbra är INTE redo för det. Men det här var nog allt för mig nu måste jag börja läsa på de där proven så att jag hinner igenom alla enkkaord någon gång. Pusskramhejsvejs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar