måndag 31 juli 2017

Första svarta

Jag har varit till Åland! Ångrade att jag inte packat ner några jeans så gick och köpte ett par - mina första svarta! Någonsin. Tänker att detta nog är rätt sjukt? Tycker liksom att typ alla jag känner går med svarta jeans var och varannan dag. Vet ärligt talat inte hur jag aldrig köpt ett par - kan ju hända att det mest berott på envishet att inte vara som alla andra. Nu kände jag hursom att inga jeans jag äger är helt hundra och att något måste göras - jeans är ju ändå basen i majoriteten av mina outfits. Så gick och köpte de mest basic jeansen som går att hitta: ett par högmidjade, second skin DrDenims.

ÄLSKAAAR dem! De stretchar sååå mycket = är megasköna trots tajta. De är verkligen midjehöga - inte sådär halvt som största delen av "högmidjade" jeans brukar bli på mig. Och eh - de sitter snyggt? Gillar dem meeegamycket. premiäranvände på Hov1-konsert vilket kanske möjligtvis gör att jag värdesätter dem ännu lite till. Kommer antagligen bo i dem i höst. Tror modellen heter Moxy förresten! Annat jag har på mig: sweatshirt från weekday, Stan Smiths, rockoff-armband. :')

Och Olivia har tagit bilderna som vanligt! Redigerat i VSCO.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar