måndag 25 februari 2019

Saker jag hade köpt om jag varit rik (förutom ett Interrail-kort)

Suktar efter så mycket fina och _njutiga_ grejer just nu. Klädesplagg som kanske inte är megapraktiska och som jag ju inte direkt BEHÖVER men vill ha ändå, för att de är så himla fina. Och jag skulle ju gå i dem såklart! Smink har jag ju, eh, en del av, men det hindrar mig liksom inte från att vilja ha mer fint smink ... aja, tänkte skriva om dessa grejer nu! Vem vill inte se på en massa vackert liksom.
Infinity Glass från Linda Hallberg, eller okej egentligen allt hennes smink som jag inte redan äger. Enchanted Secrets är det finaste nå-gon-sin.

En ny Liquid Moondust från Urban Decay i färgen chem trail, för att min gamla är slut och det här glittret är helt otroligt.

Egentligen vad som helst från Faithfull the brand, t.ex. den här toppen är underbar, vill leva i den här typens kläder på rivieran någon dag.

Okej ärligt? Vill ha precis allting hos Dôen, t.ex. den här klänningen. (Ser ni tyget?!! Dör en smula.) Eller denna! Eller den här toppen.

Orseund Irisär mitt bästa märke för tillfället, ifall jag hade typ 1000€ extra hade jag genast köpt den här klänningen! Den är så JÄVLA fin kommer typ kanske högst antagligen försöka sy en likadan trots att det kanske inte är fullständigt moraliskt försvarbart att härma en annan designer. :-) Är ju inte som att jag gör pengar på det dock, så då är det nog okej? Och kommer ju inte direkt vara någon exakt replik ...

Aniela Parys är queen, har velat ha det här underklädessetet typ ända sedan jag hittade henne, men äger det tyvärr inte ännu. :-(

Roujes läppstiftpalett! Min stilikon kommande säsong är tydligen någon bohem fransyska, typ? Vill gå i fladdriga saker med snygga skärningar, ha skarfar i håret och smink som inte ser alltför tillrättalagt ut. Men ändå coola grejer liksom, raka jeans med hög midja i jeanstyg som  inte töjer och klassiska accessoarer en kan ha för alltid. Typ den här väskan!

Vill ha hundra nya jeans, Calvin Kleins nya, med logon längs med benet, tycker jag är skitsnygga. På tal om CK - DEN HÄR KAMPANJEN:

Weekday har också x antal modeller jag älskar - t.ex. Rail, Lash och Row.

Har också fått för mig att jag måste äga ett gäng champagneglas, men inte fluites utan _saucers_ eller _coupes_ eller vad de nu egentligen heter. Dessa från Anthropologie är superduperfina, men typ kanske rätt små?

Så vill jag ha ett gäng vinyler, men nu borde jag läsa fysik så jag någon gång kanske får ett jobb och har råd att köpa lyxgrejer! Kul va.

Pusshej.

1 kommentar:

  1. Åh såg din blogg featured på Sandra Beijers idag, visste inte att du bloggade här!! Har bläddrat igenom hur många inlägg som helst haha (vad gör man inte när man egentligen ska plugga liksom?) - hur fint?! Hoppas allt är bra med dig!

    SvaraRadera