måndag 5 oktober 2020

Fomo och musik, typ

Såååå jag känner mig lätt ledsen.

Inte direkt ledsen? Men jag har fomo. Åh, om man ändå var en person som INTE hade fomo. Härligt det vore! Men nu har jag det typ varje gång jag inte är med på något och det är väl bara att leva med. Varför ÄR jag såhär??? Man KAN inte gå på allt. Det är superduperokej. Men jag tror av någon anledning att jag missar hela livet om jag för en gångs skull sitter hemma för mig själv när andra hittar på saker. Så är det ju inte, livet är där jag är för det är ju där jag är! Inget annat kan hända för inget annat gör det, liksom. Så brukar jag försöka tänka, så tänker jag rätt ofta. Men jag vet inte? Det är oftast saker jag typ själv valt att inte delta i. Eller nåt?

Oklart.

Jag tänkte egentligen dela med mig av lite musik. Sånt är kul.

Vill speciellt att ni lyssnar på Din bästa vän med Järver! Påminner om Arktiska oceanen av Säkert! som är uunderbar.

Nej men annars då? Vad händer i mitt liv? En del, ändå. Eller ja, sånt som händer. Jag har tupare på fredag och ska gå på bio på onsdag och TOVE är kuuul och så är det sitz på lördag och - som ni ser har jag ingen anledning att ha fomo, faktiskt. Men ja.

Vill även shoppaaa så mycket. Gjorde det iofs nyss. Jeans och en topp och en skjorta! På zadaa. Kuuul. Behöver bara en (helst fejk)läderrock och veganska stan smiths och ett par guldhoops så är jag och hösten good to go.

Pusshej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar